12 Eylül 2012 Çarşamba

Dayan göğsüme haydi bree!

Merhabalar, bu derlemeyi çok kısa kesiyorum.
Fazla konuşmaya ihtiyaç kalmadan kişinin kendini açıklayabilmesini seviyorum.
Çalışıyorum bunun üzerine de.
Buyurunuz, huzur olur. 




Ayazın işlerken içime,ben ki egeli lodosum baş eğmem el yeline..
Kabalık etme kırılgandır nazik gönlüm,dayan göğsüme haydi breee!

Talihin şarap olamamak üzümken, 
Beni görememen  gözümken


SEVİYORUM SENİ

Seviyorum seni
ekmeği tuza banıp yer gibi
Geceleyin ateşler içinde uyanarak
ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi
Ağır posta paketini
neyin nesi belirsiz
telaşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi
Seviyorum seni
denizi ilk defa uçakla geçer gibi
İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık
içimde kımıldayan birşeyler gibi
Seviyorum seni
Yaşıyoruz çok şükür der gibi.

NAZIM HİKMET 
Bir göz ağlarken öbür göz gülmez.


"Seviyorum seni
Yaşıyoruz çok şükür der gibi." 

Ne diyebilir ki aciz Ustaoğlu bu kelimelerin üzerine.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eyüp kardeşim ve yürek sızısı

Uzun zamandır blogumda yazmıyorum. Ne düzenlemesine, ne imlasına ne de tasarımlarına dikkat ettiğim bir yazı olacak bu. Beni çok etkileyen ...