8 Şubat 2013 Cuma

"Karalıyorum arada nefes oluyor." KİFAYET

KİFAYET

Güncel piyasa haberleri,
Yalnızlığın bilimsel avuntuları
Ortadoğu'da neslimin yeni
Mezopotamya tarihinin en tanıdık eylemi, öldürmek aptallığı.

Tüm kifayetler eksikmiş benliğimde dün, anlayacağım.

Piyasa istikrarsızlık bulanımları,
Kitlelerin sorunu istihdam politikaları,
Memleketimin gerçekleştiremediği siyasi başlangıç yöntemi çarpık demokrasi başlangıçları ve nihai yurdum sıkıntılı sonuçları

Tüm kifayetler eksikmiş benliğimde dün, anlıyorum.

Varoluşçuluk felsefesi,
varolmama ümidi
Avuçiçi kardeşliğimizin beyaz güvercini
Yazık çağların seller olan gözleri
Milyarlarca yıllar arasında yaşanamamış onlarca yıllık ömürleri nerede yaksak?
Hem su yanar mı hiç?
İkinci yeniler, garipler, reformlar, devrimler...

Tüm kifayetler eksikmiş benliğimde dün, anladım.

Bir göz ışıltısı,
gamze boşluğu
yanak yükseltisi
nefes yükselmesi
huzur beklentisi
kifayet bütünlemesi.

  Emre Demir USTAOĞLU
Kızlarağası hanı"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eyüp kardeşim ve yürek sızısı

Uzun zamandır blogumda yazmıyorum. Ne düzenlemesine, ne imlasına ne de tasarımlarına dikkat ettiğim bir yazı olacak bu. Beni çok etkileyen ...