10 Ekim 2013 Perşembe

Diş Ağrısı ve Ülke Sorunları Takibi Hakkında

Neden ülkemizin gündemiyle, değişiklikleriyle her gün ilgileniyoruz?
Okadar fazla zamanımızı alıyor ki elbet bunu düşünmüşsünüzdür.
Bu normal midir?
Algısı ve sorumluluğu yüksek arkadaşlarımdan son zamanlarda ülke gündem değişiklikleriyle ilgili şu yorumu alıyorum.
"İlgilenmiyorum kardeşim artık"

Ülkenin durumunu takip etmenin bu kadar fazla olması normal midir?

Neden takipteyiz peki.
Cevap bence çok net:
Çünkü güven yok!!!
Ben haberleri takip etmek, 3-4 farklı bakış açısını okumak, değerlendirmelerini tartmak, gerçeklere dayanıyor mu diye araştırmak zorundamıyım?
Elbette vatandaşlık görevlerimden bunlar ama kardeşim,
1 saat BARO başkanının videosunu izlemek gereğinde neden hissediyorum ki kendimi?
Çünkü sorumluluğuma sahip çıkmazsam Baro Başkanım gücünden kaybeder diye düşünüp yanında olmam gerektiğini hissediyorum.

Aslında güven olsa nasıl olur?
Bırakırım
oy verdiklerim,
yerel yönetimde seçtiklerim,bir STK da yerimi alırım.
Değerlendirme mekanizmaları buna bakar.
Ben bu mekanizmalarla sesimizin daha etkili çıkabilmesi ve bütünleşik olabilmesi için yine vatandaşlık görevimi yerine getiririm.
Ama günümden 2 saatimi Devlet meseleleri, Hükümet meseleleri, dış ilişkilerimiz, ekonomimiz, özelleştirme halimiz, tarihi kargaşalarımız, başkalarının siyasi hesaplaşmaları içinde zamanımı harcamam.
Basın'a güvenirim çünkü.
Bakanlar, STKlar, basın, gazeteciler, köşe yazarları, bu tür mekanizmalar bunu çözer
Eğer muhattap alınır ve gerçekten işlemeleri istenirse elbet.

Diş Apse Sorunum
"Ağrıyı unut geçer" dediler dişim ağrıdığında
sonrada ağrı kesici verdiler.
Sonra geçti.
Ama ağrı hala orada, sadece ben hissetmiyorum.
Organik bir sorun var vücudda ama biz onu başka yollarla çözüyormuş gibi planlar yapmak istiyoruz.
Yani ağrı kesici çözmez kardeşim bu meseleleri.
Daha çok zarar verir.
Şimdi ağrı duymayınca daha sonra tedavi sürecinde de ağrı çekilmez bir hal alıyor.
Dişiniz çekilene kadar acı çekmek durumunda kalıyorsunuz
(ağrı kesici uyuşturması arası zaman dilimlerinde)
ama ilacın etkisi geçiyor ve ilaç yine var.
Yani toplumsal olarak ilacımızı bekliyoruz yine
sadece acımız dinsin diye
tedaviye niyet yok.
Bilemiyorum.
Ama sonuç kesin, tedavi ağrı kesicilerle sadece süreyi uzatıyor.
Tanıyı koy.
Tedaviye geç.
Ağrı kesicilere de vücudunu alıştırma.

Gerekirse söksünler dişini.
Hadi eyvallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eyüp kardeşim ve yürek sızısı

Uzun zamandır blogumda yazmıyorum. Ne düzenlemesine, ne imlasına ne de tasarımlarına dikkat ettiğim bir yazı olacak bu. Beni çok etkileyen ...