1 Ocak 2013 Salı

2013 yılına girmiş bulunduğumuz bu günde lafı kısa kesicem.

Nerede o Zeki Müren'li yılbaşları diye girmek isterdim ama yapmayacağım, sıkılırsın falan.
Buyur canım kardeşim.



1993-94 yılbaşı videosunda Tarkan'ın yeni yıl dileklerine
"Savaş olmasın, bitsin. Dünya'da barış-sevgi istiyorum."
söyleminden sonra belirdi bu düzenleme kafamda.



"Kendini adamış, bilinçli küçük bir grup vatandaşın dünyayı değiştirebileceğinden asla şüphe etmeyiniz. Aslına bakarsanız, şimdiye kadar bunu başarmış olan yalnızca onlardır."

(Margaret Mead)


Not: Videonun nereden geldiği umrumda değil, içeriğe bakıyorum ben sadece.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eyüp kardeşim ve yürek sızısı

Uzun zamandır blogumda yazmıyorum. Ne düzenlemesine, ne imlasına ne de tasarımlarına dikkat ettiğim bir yazı olacak bu. Beni çok etkileyen ...