29 Mayıs 2012 Salı

25 asır, 66 yıl, 20 milyon çocuk, Noooluyoehou leaaeoun.

Merhaba.
Bir kaç "akıl tutulması" haber sıralayacağım.
Ardından bir kaç bilgi.
Devamında da çözümleme cümleleri ve kısa bir videoyla bitireceğim düzenlememi.
Bazı kişilere açıklamalar yapmanın;
zekalarına hakaret olduklarını düşündüğümden konular üzerinde yorumlar yapmayacağım.  
Sekilecek taşlar hesabı, yine konuyu benliklerinize bırakacağım.

Sokrates 25 asır sonra beraat etti.
http://www.hurriyet.com.tr/planet/20633544.asp 
Yunanistan'da, Atina'da kurulan temsili bir mahkeme, MÖ 399 yılında "tanrılara saygısızlık ve gençleri baştan çıkarmakla" suçlanarak ölüm cezasına mahkum edilen Yunan filozofu Sokrates'in masum olduğuna karar verdi. 
Yaşamı boyunca, kimsenin bile bile kötü olmadığını, her kötülüğün bilgi sanılan bir bilgisizlikten ileri geldiğini savunan Sokrates, "doğruyu bilen doğru davranır" diyor, doğru bilginin doğru eylemi gerçekleştireceğine inanıyordu.
 66 yıl önce ölen ünlü fizikçi de iddianamede

http://www.ntvmsnbc.com/id/24958414/ 

 İddianamenin 1114’üncü sayfasında, yazar Ümit Oğuztan’ın ev ve işyerinde yapılan aramalarda el konulan evrak ve dökümanlar sıralanırken, İtalyan fizikçinin adı da iddianamede ‘Nikola Tesla isimli şahıs’ olarak geçiyor.

Tamam HAARP la ilgili benimde bilgilerim ve görüşlerim var kardeşim.

Hatta bu haberden daha önce.

Ama şimdi konumuz bu değil canım benim, ya da malum dava da değil. 

Benim üzerinde durduğum konu başka, gel yürüyelim.

Bu konular etrafında, çağımız dünyasının gerçek meseleleri üzerine bir kaç veri sunuyorum.

" Gelişmiş ülkelerde bir günde çöpe giden yemeklerle Afrika kıtası 18 gün doyabilir.
 Dünya'da her yıl ortalama 20 milyon çocuk fakirlik nedeniyle tedavi edilememesi sonucu hayatını kaybediyor.
 Dünya üzerindeki canlıların yalnızca %1'i karada yaşar. Geriye kalan %99'u okyanuslarda yaşamaktadır."

Nedir bu zahiri haller, 
olaylar, 
gündelik meseleler
anlamadım gitti.
Çaktırma anladım, anladım da uzun konuşuruz onu.



 Hadi gel bir Usta'ya kulak verelim.
 "Ya sırtımıza alıp taşıyoruz, ya ayağımızın altına alıp çiğniyoruz, öğrenemedik bir türlü yan yana yürümeyi.''

[Ömer Hayyam]

 Çocuklar günde ortalama 350 - 400 kere gülerken, yetişkinlerde bu rakam 10 ila 15 arasında değişir.

 Noooluyoehou leaaeoun.
Hadi eyvallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eyüp kardeşim ve yürek sızısı

Uzun zamandır blogumda yazmıyorum. Ne düzenlemesine, ne imlasına ne de tasarımlarına dikkat ettiğim bir yazı olacak bu. Beni çok etkileyen ...