22 Mart 2012 Perşembe

Cemre, Çipura, BeyazYaren Hakkında.

Merhaba,
 Bahar geldi, hepimize.
Cemre düştü toprağımıza.
Bu durumla ilgili ülkemde yaşanan türlü kargaşaların değerlendirmelerine pek tabiki girmeyeceğim.
İki cümleyle sekilecek taşları dizmek istiyorum.
Teşekkürlerini ruhumda biriktiriyorum.
( 2 eserde çok önemlidir, kesinlikle mutlu olursunuz. )
نوروزتان پیروز!!
 !Newroz piroz be

Kendimize dikkat etmemiz gereken zamanlardayız.
Bol su içmeye dikkat edelim. 
( Çünkü kıştan çıktık biraz da olsa unuttuk o güzelim alışkanlığımızı )
Sabahları enerji verecek tatlımızdan kendimizi mahrum etmeyelim.
Mantık çerçevesinde beslenelim işte herneyse.
Gelgelelim bu mevsimin beni en çok ilgilendiren konusuna.
Şimdi,
tam da
Çipura zamanı.
Ayarlayalım bu ara bir ses edin. 
Mevsimin Cemresi düşsün damağımıza Beyaz Yareni ile beraber.
Soframızın Beyaz masaörtüsü  şu 5 cümleden oluşsun istiyorum.

"Çözümde görev almayanlar, problemin bir parçası olurlar." 
Goethe

Bir insanı, ancak gerçekten uyuyorsa uyandırmak mümkündür. 
Ama eğer uyumuyor da uyku talidi yapıyorsa, dünyanın bütün gayretlerini sarfetseniz, nafiledir. 
Mahatma Gandhi

Özgürlüğün en büyük düşmanı, halinden memnun olan kölelerdir. 
Ernesto Che Guevara

  Herkesin fikir birliğine vardığı bir akşam kayıp bir akşamdır. 
Albert Einstein

Vre Dmitri;
Sizin Kosti güneş batarken Kordon'da rakı içmediyse, 
Sormadın mı be çocuk, 
'Ne halt etmeye almış İzmiri?'
İki yakanın kardeşliğine kaldıralım BeyazYareni.


Sarılıp yatmak mümkün değil bende senden kalan hayâle.
Halbuki sen orda, şehrimde gerçekten varsın etinle kemiğinle
ve balından mahrum edildiğim kırmızı ağzın, kocaman gözlerin gerçekten var
ve âsi bir su gibi teslim oluşun ve beyazlığın ki dokunamıyorum bile...
Nazım Hikmet
(Rubailer Birinci Bölüm 5 )


BeyazYaren'e.

Kızılçullu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eyüp kardeşim ve yürek sızısı

Uzun zamandır blogumda yazmıyorum. Ne düzenlemesine, ne imlasına ne de tasarımlarına dikkat ettiğim bir yazı olacak bu. Beni çok etkileyen ...