14 Mart 2012 Çarşamba

Ambition makes you look pretty ugly

Dikkatli!
'Manik' olduğunuz anda dilemenizi öneririm.




"basically it is just about chaos, chaos, utter fucking chaos."Thom Yorke şarkı hakkında yorumu diyorum.
3:04-3:27 uçalım diyorum.
5:38 ve sonsuzluk diyorum bir de.
(I may be paranoid, but no android) arkadan efsane diyorum.
Parçanın beni etkileyen kısımları:

Please could you stop the noise i'm trying to get some rest?

Ambition makes you look pretty ugly
Kicking and squealing gucci little piggy

Rain down, rain down
Come on rain down on me
From a great height
From a great height... height..

  Bu da klasik hali şık olmuş diyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eyüp kardeşim ve yürek sızısı

Uzun zamandır blogumda yazmıyorum. Ne düzenlemesine, ne imlasına ne de tasarımlarına dikkat ettiğim bir yazı olacak bu. Beni çok etkileyen ...